Iklan Menarik

Wednesday 20 December 2017

Buat Duit Dengan Whaff Reward



Apa itu WHAFF?


Whaff Reward merupakan sebuah aplikasi yang menawarkan dan memberi ganjaran  kepada pengguna untuk memperoleh hasil berbentuk Wang, Gift Card, Bitcoin dan lain-lain. Whaff Reward memberi peluang kepada pengguna Smartphone seperti Android  untuk menjana pendapatan tanpa mengunakan modal sesen. Aplikasi ini adalah antara yang terbaik dan mendapat sambutan orang ramai terutama kepada mereka yang berminat untuk mencari pendapatan sampingan secara online.

Boleh buat turun aplikasi di sini WHAFF Reward



Psst.. Sebelum baca ringankan jari untuk copy kod ni :) 

AH27111


AH27111


AH27111

Kenapa join Whaff?

Sebelum ni saya terbaca posting oleh seorang kawan tentang aplikasi Whaff ni tapi saya biarkan macam tu ja. Sebulan selepas tu tiba-tiba terfikir pula nak buat duit secara online tanpa modal. Saya cuba lah cari dekat youtube dan banyak aplikasi dan cara-cara buat duit online tanpa modal saya jumpa. Yang saya terkejut youtuber tu siap recommend Whaff ni di rank nombor satu. Reviewnya sangat menarik dan bermula dari situ la saya terjebak dengan app ni.. hahah. Benda free cuba ja lah kan.






Cara nak dapatkan duit tu senang ja. Hanya perlu download app yang ditawarkan. Lepas tawaran dah complete, boleh uninstall app tu. senang kan? hehe. Kebanyakan app dalam whaff tu adalah game. Saya pula jarang simpan game dalam handphone so lepas ja dapat ganjaran tu, saya akan uninstall balik app tu. Yelah.. nak jimat space phone kan.





Ini adalah contoh app yang ditawarkan. Dalam 10 hari boleh dapat $0.260. Sikit? haaa.. sabar dulu. App tu bukan satu ja tapi banyak. Bayangkan kalau install 10 app. 10 hari dah boleh kumpul berapa duit. Lagi pun lain app lain jumlah USD yang dia tawarkan. Kadang-kadang boleh mencecah $1. 





Yang ini pula dari Whaff Picks. Korang boleh jawab quiz, install app dan buat survey. Temgok tawaran yang pertama tu. Boleh dapat $0.5 sekali jawab survey.




Yang ni paling best! MobileXPression bayar sehingga $2.45! 





Bukti? Jeng jeng jeng!

Ni bukti pembayaran yang saya terima. Tapi lepas tu dah tak aktif haha. Sekarang ni baru nak mula balik. Daripada duduk diam-diam bagus lagi buat sesuatu yang berfaedah. Sambil online, bole buat duit kan.. lagi pun bukannya susah pun. $10 tu kalau convert ke MYR boleh dapat dalam RM40.



Jom lah daftar Whaff! Tak rugi punya :) 
dan jangan lupa masukkan kod ni semasa mendaftar. Terima kasih!
Kalau ada apa-apa soalan boleh PM saya dekat Google + atau dalam blog ni.

Copy: AH27111



       

2 comments:

  1. Ada no whatsapp? Senang tanya jawab

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada, maaf sebab lambat balas komen. Jarang sangat dah update blog huhu

      Delete

Follow Us @ggforza